dissabte, 21 de maig del 2011

No ho puc evitar, no ho puc evitar, no ho puc evitar...

El Jordi Solà Mas m'ha dit des del seu Twitter açò:
je,je,je, jo vaig penjar el meu careto a les faroles fa 4 anys!
"je, je, je"? "careto"? Ara t'ho explico jo. Heus ací el cap de llista d'una altra "candidatura de cine", la d'ICV-Tremp de 2007:

The End (or The Amen)

Cast (in order of appearance)

Jordi Solà Mas (as James Cromwell)

Etiquetes de comentaris: , ,


***
Tot allò que he anat escriuint al blog

2 Comments:

Blogger Jordi Solà i Mas said...

Groucho va dir "I never forget a face, but in your case I'll be glad to make an exception".

Recordo l'experiència com el que sempre he estat, un franctirador cultural, social i polític. Allò va acabar en la més gran de les sol·lituds. Ara em refugio en la lectura dels Cants de Maldoror i amb el somni de la unitat de l'esquerra.

Tal com està el món, repeteixo el que t'he dit un parell de vegades aquests dies: "Fem-ho plegats pel Pirineu".

Una abraçada, Manel :)

22 de maig, 2011 01:35  
Blogger Manel Riu said...

Jordi, farem el que podrem, "plegats pel Pirineu". I mira't allò com una experiència positiva amb uns resultats electorals molt bons: una candidatura amb gent que no s'heva presentat mai a les eleccions, un partit que mai no heva participat en les municipals de Tremp i, amb tots eixos inconvenients, vau quedar a només 31 vots d'entrar.

22 de maig, 2011 01:51  

Publica un comentari a l'entrada

<< Pàgina principal